He taught me how to love and how to give just a little.

-"stoppa tillbaka henne och abortera na!"
Så sa kära Bosse till min mor häromdagen, självklart med viss ironi och jag kan för mitt liv inte komma ihåg i vilket sammanhang.
Men igår när jag kom hem från stallet så började jag fundera på om det var detta som faktiskt höll på att hända.... Tänk om min mor har aborterat mig i tanken så nu börjar min kropp sakta bryta ned sig själv..... Nja inte skulle väl min mor tänka så om mig?....... Eller?
 
Körde snabbjobb igår med Egon tillsamans med Wilmer och Pelikan Mero. Egon har nog aldrig någonsin känns så fin någon gång.... Så självklart finns det inte ett enda vettigt lopp på hela februari.
Nä vi får trimma på och hoppas att Mars har lite lopp att bjuda på istället.... Närmast, provlopp på lördag :D
 
Hur svårt kan det egentligen vara att bli som normalt folk. Jag har än inte lyckats lista ut deras hemlighet.
Min dygnsrytm är ju ofta lite.... hur ska vi kalla det..... "ut fas". Allt som oftast somnar jag kring 3 och sover bort halva dagen... Eller så är jag hysteriskt trött och det finns inget i världen som kan hålla mig vaken längre än till 19.30 och jag vaknar pigg och glad 04.50. Det känns ju som att det borde finnas någon form av gyllende medelväg med icke!
 
Nu ska jag traska hela vägen över till Hanna och se lite Desperate Housewifes.... Den knäppgöken har ju köpt alla säsonger så nu har ju jag också fastnat i skiten och BARA MÅSTE se alla avsnitt!!
 
Det är en galen värld.
Soo Long Suckers!
 
 
Längtar till sommaren och de fina bilderna!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Men anna, jag tror att du måste rycka upp dig.. Och jag vet vad som skulle få dig piggare.. de vet du också! Kram! :)

2013-01-16 @ 13:13:46
Postat av: Linda Calissendorff

Men Anna klart hon inte gjorde de din tokfia ;)
Ja Egon såg toppen fin ut i går, hoppas du hitta ett bra lopp nu så han får komma ut å glänsa lite på banan! =)

2013-01-16 @ 14:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0