For me it happends all the time

Jag tänker inte banta. Om man är rund kan man inte falla platt :P
Kan vara den smartaste ursäkten att inte banta so far..........

Jag har inspiration noll just nu, till bloggen, facebook, hästen, livet. Jag ska inte säga att jag känner mig deprimerad men att jag inte finner någon inspiration. Innebär det att jag är lite konstnärlig av mig? att jag behöver inspiration för att få något gjort? :P

Jobblös har jag blivit också. har inte fått ett enda pass i november än så jag vette fan vad jag ska göra för att skramla ihop nåra kronor. Hmm sälja mig själv på stan? sämre jobb finns ju.......
Annars så får jag hålla tummarna att någon på jobbet känner för att vara ledig.
Fast som jag sagt tidigare så går det ju att fixa så en eller annan blir sjukskriven ;P
Gud vad hemskt det skulle kännas om någon ringde i morgon och berättat att dom blivit det bara för jag skrev såhär.
Jävla skit, man gör aldrig rätt :P

Samtidigt som jag bloggar sitter jag och kollar på Spartacus - Blood and Sand. Utan ljud. Jag behöver inget ljud, det springer runt skitsnygga halvnakna karlar överallt så jag hade nog ändå inte kunnat koncentrera mig på handlingen..... Har hört ryktesvägen att det visas snoppar senare i serien också, så klart vi följer med!


Nej nu är reklamen slut.

Soo Long Suckers!!!!!

Kommentarer
Postat av: carro

mmmhhmmm, spartacus!! i love it! :D

2010-11-01 @ 19:35:42
Postat av: Vic

Jag har också väääldigt lite jobb framöver, kanske ska passa på att ta en visit till en viss lgh i domsjö? ;)

2010-11-01 @ 20:08:51
URL: http://victoriali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0