Det luktar just som asfalt gör om hösten

Har ni tänkt på det, hur hösten luktar?
Jag var precis ute och rökte och när jag öppnar balkongdörren luktar det precis så som det gör varje gång den första snön har lagt sig, man hinner bara känna lukten ett par gånger innan man vänjer sig men jag tycker det är så mysigt. Alla årstider har sin speciella lukt, den absolut godaste tycker jag hösten har, då precis innan alla löv har fallit från träden.

RäääserSaaben har gått igenom besiktningen! Det är ju ett jävla mirakel! Jag är Purko evigt tacksam för att han var villig att hjälpa mig! Nu ska fröken i fråga bara spara ihop lite slantar så hon kan få den ommålad!! Det kommer bli den fräsigaste bilen i den här staden iaf!

Jag höll fan på att skita i byxan alldeles nyss, det kör förbi en bil utanför som lät ganska ordentligt, och så helt plötsligt säger det PAAAAAANG!!! alltså en jättesmäll, sen fortsätter bilen förbi. Dom som satt i bilen måste ju blivit döva lr något.

Egon gör framsteg i tryckvagnen. Jag har nästan helt slutat parrera att han går snett utan istället så sänker jag trycket tills han går rakt och ökar sen succesivt till en lämplig nivå där han självmant går rakt. Det gick upp för mig idag när jag var ute att om jag sitter och säger åt honom att gå rakt, hur ska han då kunna tala om för mig att det egentligen är för tungt?


Jag har faktiskt blivit riktigt duktig på att röka mindre. Köpte cigg kl 4 igår, har nu 5 och en halv cigg kvar! whoooow! tidigare har det ju varit snudd på att det ens skulle gå 24 timmar på ett paket. Duuuuuuktig idiot.


Inspirationen sviker mig än en gång.

Soo Long Suckers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0