winnerbäck är en drog!

Har nyss kommit hem från ett relativt upplyftande möte!
Jag har satt mig i min kära kontorsstol i köket vid fläkten,winnerbäck i lurarna och tänt mig en cigg, alltså min vanliga bloggarpose!

Min stackars mor höll dock på att få huvudet avhugget när jag kom hem!
Den bästaste Hanna på jorden har ju inflyttningsfest i morgon och detta är något jag sett fram emot länge.
Hon öppnar med att - eh du det blir nog inget party i morgon....
Jag svarar - Vah?
Mamma - mjoo, vi ska köra hö....
Jag svarar inte utan bara glor på henne som att hon sagt att jorden gått under..
Mamma - Ja...
Jag fortsätter att glo..
Mamma - Ja annars får väl hästen din leva på bröd och vatten..
Jag - Är du seriös? ska vi köra hö i morgon?
Mamma - Ja!
Jag - Så du menar att vi ska köra hö på en fredagkväll?
Mamma - Ja
Jag blir åter tyst och glor...
Säger efter en stund - Alltså du, man kan inte köra hö på en fredagkväll!
Mamma - Jo
Jag - Nej
Mamma - Jo
Jag - Nej!
Mamma - Jo vi kan ju skjutsa dit dig direkt efter, säger hon med ett leende på läpparna..
Jag - Jo precis! du tycker alltså att jag ska köra hö i klackskor och finkläder? okejs då!
Mamma - Du slipper!

Dom hade iaf kommit fram till att jag hade ju faktiskt varit med och kört typ hur mycket hö som hellst veckan innan vi tog bort Peggan så jag hade nog kanske jobbat ihop två bur hö ändå.. Dock så hade jag sådan tur att vi skulle kasta upp skiten på lon på lördag så det fick jag ju iaf vara med på! Vilket tur tänkte jag eftersom det är så jävla kul att köra hö! NOT!

Internet är så sjukt jävla tråkigt! Det jag gör när jag sätter mig vid datorn är i nummerordning precis detta!
1. Kollar mailen
2. Kollar Facebook
3. Kollar kommentarer på bloggen
4. Läser diverse bloggar (typ 4 st jag läser)
5. Kollar om nötterna på ridsport.ifokus har skrivit något
6. skriver ett blogginlägg om jag ids
7. kollar facebook igen
8. Stänger ner skiten!

Det följer samma mönster varje dag, flera gånger om dagen! Förut kunde man ju sitta vid datorn hur länge som hellst, vad gjorde man?


Äh ska väl kanske försöka äta någon middag av nått slag och gå och lägga sig!!

So Long Suckers!!



Jag är ett glashus, och du är en sten
Men det är jag som försöker se igenom dig

Kommentarer
Postat av: Linda Calissendorff

Haha ja man var på dåligt humör i kväll men du kan konsten att skriva så man håller på piss på sig av skratt! Fan du är ju en natur begåvning tjejen! =) Håller med dig om internet gör typ samma rutiner varje dag börjar bli en riktig nördvarning.... Man hade fått bra mycket gjort om man inte hade en dator hemma ;0) Ha så kul i morron nu!

2010-01-21 @ 23:23:22
URL: http://www.stallcalissendorff.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0