Underbara häst!

Jag har tagit mod till mig och åkt ut på premiärtur på N'egon! Han var helt underbar!
Sen så får han så mycket beröm av alla som tycker att han är så himla fin, jag kan defenitivt inte göra annat än att hålla med! I'm in Lööööv!

Det käns faktiskt lite tragiskt att jag känner såhär då datumet för Ackes bortgång närmar sig, jag vet att jag inte borde känna så men jag känner mig på något konstigt vis typ otrogen.
Jag vet att Egon aldrig kommer att ta Ackes plats i hjärtat men samtidigt vill man inte riktigt släppa in honom. Det kommer förhoppningsvis med tiden för det är helt klart en häst som jag fattat tycke för!

Jag tror att jag kanske är världens sämsta praktikant ibland, jag jobbar inte speciellt hårt(utom kanske måndagar), dricker litervis med kaffe(kissar ungefär dubbelt så mycket som jag dricker), har åsikter om det mesta (fast ibland håller jag faktiskt med), vägrar köra vissa hästar (trots att alla säger att jag kan) men jag är faktiskt iaf snäll och trevlig med hästägarna!

Dagens outfit:
Trosor med ett hål på röven
långkalsonger med hål mellan benen
Bh-lös
linne som jag använt minst en dag för länge
t-shirt sponsrad av solängets ponnytravklubb.
Socklös
osminkad bortsett från diverse hästskit och annan dynga som jag lyckas samla på mig under dagen!
Jag känner mig helt klart perfekt! Snacka om att vara i sitt esse!

Jag hatar MSN! vad är det som får folk att tro att jag vill se deras fula nuna i cam?! Och än värre deras eh, kön.
Men man måste ju ändå bara älska deras repliker.
- Tja, läget bra?
Jag- mjo, vem fan är du?
-...... från göteborg. Vill du se mig runka i cam?
jag- Nej
- Varför inte?
jag- för att jag är lesbisk
- Kom hit så ska jag omvända dig!
Jag- Nej jag gillar att vara lesbisk
-du kommer gilla mig mer.
Jag- troligtvis inte.
- Varför?
Jag- för att det är killar som du som får tjejer att bli lesbiska ditt dumma fan! Kolla på lite porr och skaffa dig ett liv! eller ja, varför inte en tjej? Blockerar sedan stänger jag ner hela jävla MSN för jag blir så less!

Nu är jag ju inte lesbisk men hade i skrivande stund faktiskt heldre varit det! Och eftersom jag nu skrev att jag var lesbisk varför överhuvud taget tro att jag vill se en kuk? är det inte det som är hela grejen? Man har ju valt att slicka fitta av någon anledning right?! IDIOTER!!!


Nej jag tänkte faktiskt försöka sova lite mer än typ 4 timmar inatt så nu får jag fan ge upp!

So Long Suckers!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Skönt att det gick bra på första turen=) hoppas att det fortsätter så=)

2010-01-28 @ 13:36:14
URL: http://rayoosanna.blogg.se/
Postat av: Maria

HAHAHAHAHAHAAAAAAAA

2010-01-28 @ 17:25:03
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se/
Postat av: Linda Calissendorff

as garva You are a crazy women Anna! Mn ack så brutal ärligt och en hejjare på skriva så jädra bra!

Roligt att pållen kändes fin att köra de är alltid roligt att man känner de är rätt! ;0)

Jag gillar dagens outfit så brukar jag oxå gå här hemma då ingen ser mig ler

2010-01-28 @ 18:46:05
URL: http://www.lillbumsan.bloggagratis.se
Postat av: linda-li

Hahahaha:) Skrattar alltid när jag läser din blogg, du har stor talang!

2010-01-29 @ 17:39:53
URL: http://linda-li.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0