Självdiciplin!

Min mor lagade en alldeles underbart god middag när vi kom hem från stallet idag! Nån filé med klyftpotatis och bearniésesås! Supergott! Sen så kom mor på den brillianta idén att jag kunde ju göra iordning det som blev över och ta med mig till Lunch i morgon! Det var alltså planen.. Den sket sig!
Jag satte mig i köket och tänkte ta en rök. Då såg jag dom! De där underbart goda klyftpotatisarna och såsen! jag tog en, doppade den i såsen och åt upp den! Mums! jag fick bara lov att ta en till, och en till, och en till. Sen tog dom slut och jag har ingen lunch tills i morgon. Fan! Jag kan ju lixom inte ens skylla på att bror eller far åt upp dom, vad ska jag skylla på då?

Jag har nyss fått reda på att jag har muskler på totalt oväntade ställen! För jag har träningsvärk. ÖVERALLT! Till och med i fötterna! Jag tycker ohyggligt synd om mig själv också, det hjälper inte direkt!
Jag träffade Linda Jönsson ute på solänget och hon frågade om jag hade skitit på mig eftersom jag gick så konstigt! Jag kommer helt klart att behöva en rullator när jag går ut med Ulf-Arnes hästar i morgon!
När jag ska gå nerför trappor går det bara fortare och fortare för jag kan inte hålla emot med benen. På väg uppför måste jag ställa ner båda fötterna på samma steg för jag kan inte förmå dom att anstränga sig till den grad att dom kan ta ett trappsteg var.

Nej fy, nu skäller min kära mor på mig. Det är tydligen typ tusen saker jag MÅSTE göra ikväll... Jag lyssnade inte så noga så jag vet dock inte vad det var! :P Hon säger iaf att hon älskar mig när jag sover :P


So Long Suckers!

Kommentarer
Postat av: Linda Calissendorff

Haha till å med i fötterna?! De var då nått nytt skratta Ja får komma men en rullstol åt dig i möa tror jag bestämt! ;0))

2010-01-31 @ 22:45:44
URL: http://www.lillbumsan.bloggagratis.se
Postat av: Mikaela Jonsson - En juniors vardag!

Hejsan! Visst var det du som fotade i övik? Finns det möjlighet att man skulle kunna få/beställa bilderna? :)

2010-02-01 @ 19:38:18
URL: http://bugzilady.blogg.se/
Postat av: Anrik

klyftpotatis i sås är sjukt gott men undra vad Anna skipper skulle säga

2010-02-01 @ 20:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0