Vart tog orken vägen?

Jag är nog allergisk mot skolan, så fort man sätter foten på det här stället känner man all form av kämpaglöd och arbetsvilja rinna av en. Hur jävla svårt ska det vara att få ett arbete gjort egentligen? Det blir ju inte bättre att man under sina efterforskningar på internet svävar iväg till hoppning med minihästar och utställningar på gamla seldon... notera att det jag letade efter egentligen var en bra bild på hästen rörelsemekanism:P

Nej fy fan nu skiter jag i det här och ska prata med Anna-karin sen så ska jag åka upp till park för att hämta fröken Nilsson-Nordin! Hon ska ut och plåga Egon lite idag:D

So Long Suckers!!


Kommentarer
Postat av: cattizstattin

Det är så att skolan tar död på en... Det har kämpats för mycket med ledningen som gjort att skolarbetet dött ut, och orken excisterar inte längre ;s

2010-04-28 @ 06:38:49
URL: http://cattizstattin.blogg.se/
Postat av: Two olsson sisters

mmm.... skolan kan vara lite jobbig ibland.. när får du sommarlov då?! det måste väl vara snart, så håll ut^^//Emma.

2010-04-28 @ 07:48:44
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0