"Många är kallade, men få utvalda" - Bibeln

Jag har samlat många vuxenpoäng idag! T.ex suttit och diskuterat politik, droger, religion och relationer med Ida Johansson och Hanna! Sen så blev det självklart lite inte fullt så vuxna disskutioner, men det bjuder vi på!
Trots allt så blev det flest vuxenpoäng när jag stod för middagen idag! Väldigt lyxig var den dessutom.
Bullens Pilsnerkorv och makaroner! :P Jag vet vad ni tänker men jag känner att jag inte vill jobba som kock trots min naturliga fallenhet för just det yrket!

På väg hem från Dannero igår kom vi in på en väldigt spännande diskution! Påsken, varför firar vi den?
vi kom ju fram till att jesus dog, men på vilken dag dog han? Han korsfästes väl på långfredagen? när satt han i den där jävla grottan då? och när fan återuppstod han? varför firar vi påskafton? vad fan ska vi med påskdagen och annandag påsk till? eller finns det inte annandag påsk utan bara annandag jul?
Ja det var helt klart många frågor som kom upp men väldigt få som fick något svar. Jag kom iaf fram till att jag vill ha en egen helgdag! Det måste väl gå och lösa... någon som vet vem man ska prata med?

Min dator är full... Full med skit! Jag har ett ton med eh, "inte" nerladdade filmer som ligger på mina 2! hårddiskar och tar upp plats då jag inte har hjärta att slänga bort dom. För vem vet, man kanske ska se dom någon gång?
Det mest tragiska är väl trots allt att de flesta filmerna är riktiga skitfilmer!


Tragiskt va?


Nej nu ska jag ta tag i mitt liv och försöka göra klart bilderna som jag ska beställa efter Dannero!


So Long Suckers!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej du frälsta männiksa..... Jesus begravdes i en grotta, som man gjorde då.... trodde du läst bibeln .

2010-04-07 @ 17:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0