I Want It Now!

Jag känner mig ganska ofta lite konstig som faktiskt inte är sådär supernojjig om min vikt eller hur jag ser ut, nästan alla runt ikring mig är det. Det ska bantas hit och tränas dit, konstigt nog är det väldigt sällan det blir av:P
Visst fan inser jag att jag är på tok för fet och har sjukt dålig kondis, And so? Visst hade det varit kul att vara smal och kunna springa en mil men det är inget jag prioriterar.
Sen diggar jag lillMarias kommentar på Avrostningen i helgen: Alltså anna, varför umgås inte du med dom som håller på med droger? du ser ju ut som en sån ibland.... Kan ni förstå vad jag skrattade då?
Hon blev ganska så obekväm när jag frågade om hon tyckte att jag såg ut som en Pundare???!! :P
Men som sagt, jag har på mig det jag tycker är skönt och anser att jag passar i, sen om det inte duger åt andra behöver dom faktiskt inte titta på mig! (kanske svårt då man täcker 90% av synfältet men:P) lite självironi måste man väl ha :P

Stackars Egon ligger i hårdträning nu sedan han fick stryk av Berra i snabbjobbet!
Plutten fick gå två turer i söndags då jag hade lånat ut han till en ridtur åt Carro, och egentligen skulle han gått lugna intervaller i backen i lördags men det hanns inte med så då fick det bli på söndag det med :P
Men jag tror dock att det bara var bra för honom då Carro bara var ute och skrittade och det kan han behöva..

Vi han fan lyckas med det vi kämpat så hårt med i ett halvårs tid! Vi har äntligen fått en ny rektor på skolan och det känns som jag går på moln! We Beat The System!!! Det vi trodde aldrig skulle gå har fan gått och den fick en MEGAORGASM! (dåligt skämt i know:P)
Nej men skämt åsido så känns det verkligen som att man faktiskt har gjort någon skillnad, gett de nya eleverna en chans till en fullvärdig utbildning om nu den nya rektorn får ordning på skolan. Vi kan inte göra annat än att hålla tummarna!

Nej nu ska jag spela lite Bully- Scholarship Edition sen sova! Det spelet är fan det roligaste på länge. Det går ut på att du ska gå runt i en internatskola och lösa en massa problem och självklart! SLÅSS!!! SLÅSS JÄTTEMYCKET!! Wiie det är fan askul!!


So Long Suckers!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0