A broken heart can´t be that bad

Fuck, jag har träningsvärk. Eller rättare sagt "oj jag råkade jobba lite-värk".
Sen har jag ont i höger bröst? Haha satt hemma hos Hanna och glodde på Tv och berättade att jag hade eh träningsvärk i ena bröstet typ?! Och hon bah vah är det sant? Jag också! så där satt vi två nötter och hade ont i ett bröst.. eller ja, det blev ju två om vi räknade ihop dom. Skumt, men vi har ju typ mens samtidigt också så varför inte ha ont i brösten samtidigt?! :P

Klart med sommarjobb! Jag ska jobba med Jimpa och det ska bli riktigt kul tycker jag! Hoppas Jimpa tycker det också!! 3 dagar i veckan i 4 veckor är ju helt perfekt då jag måste hinna med företaget och all tavelförsäljning också(för vi säljer ju faktiskt kanske 3 tavlor i veckan under högsäsong:P).

Jag har haft sjukt roligt på praktiken idag! Vicky gjorde mig den äran att vara där och hjälpa mig! Verkligen guld värt! Jag tycker iaf att vi har väldigt spännande diskutioner om allt möjligt, konstigt egentligen att vi inte i grunden tycker så olika då vi kommer ifrån två så otroligt skilda världar iaf inom hästsporten! Sen var ju självklart höjdpunkten luchen ifrån MAX!!! lyx!

Jag har provat att köra Egon med viktmanschetten (stavning?!) för första gången idag och det gick över förväntan! Första 500 metrarna såg han mest halt ut men då han sedan kom underfund med att han faktiskt måste arbeta med vänsterbenet för att kunna bära manschetten så gick han superbra! :D Så nu blir det en skritttur i veckan med den på och så håller vi tummarna och att det fungerar och han verkligen stärker vänstersidan! :D

Hata är ett starkt ord, men ibland så känner man hur mycket man verkligen hatar något!!!
typ som när man har en stor korv med sladdar och krånglar som fan för att få lös en sladd och det efter 10 minuter visar sig att man dragit i fel sladd!!! (nyss hänt!)


So Long Suckers!

Här kommer lite bilder på skönheten!

Synd på morsans skitkamera så ursäktar rörelseoskärpan!


Dreaming away to the SPÅNSKJUL!


Vem har snyggaste hästen på solänget? JAG!!


Sen kan man konsten att vara lite mindre glamourös också!



Jag säger bara det N'Egon!


Charmig i know!




Alla bilder! © Anna Brandell!


Kommentarer
Postat av: Linda Calissendorff

Anna jag tror du å jag ha de klart snyggaste nordis killarna i HELA världen! =))

2010-04-21 @ 10:40:47
URL: http://www.lillbumsan.bloggagratis.se
Postat av: Victoria

Vi hade en KUNG dag :D

2010-04-21 @ 18:43:26
URL: http://victoriali.blogg.se/
Postat av: Malin ( Cattiz syss )

Han är super fin!!! =)

2010-04-21 @ 22:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0