Vi är vårt liv.

Tänk  vilket underbart liv man skulle ha ifall man var störst bäst och vackrast, förstod precis hur alla tänker och aldrig gjorde fel? Det hade nog inte varit så kul egentligen, aldrig få igång en diskution om någonting eftersom alla redan visste att man hade rätt, aldrig få mäta sig med någon eftersom alla redan visste att man skulle vinna. Inte heller skulle man få överbevisa sig själv och bli glatt överaskad över att man gjort något man inte klarade av för man var redan bäst på allt. Fy vilket skitliv du måste ha.

Alla är vi mer eller mindre dumma, grejen är ju att lära sig av sina misstag och faktiskt inse att man långt ifrån alltid har rätt.


Jag ursäktar så mycket över mitt hemskt frånvarande bloggande. Det händer så mycket annat just nu att inspirationen faktiskt inte har infunnit sig.

livet leker, eller hur var det? Äh igentligen ska man väl inte klaga, jag mår riktigt hyfsat just nu, allt bara flyter på och det som händer det får fan hända. För hur mycket man än vill ändra på det så är det nog inte så mycket man göra åt allt som händer här i livet, Go with the flow!


Jag känner mig oerhört duktig över att jag faktiskt har hållt i mitt motionerande. Ilska är en väldigt bra motivation måste jag säga. Sen är det faktiskt så jävla illa att ifall jag inte gör något åt min kropp snart så kommer ryggen att bräcka så det bara sjunger om det inom snart. Jag har ju hällre lite träningsvärk än en rygg som inte håller sig rak.

Ponnytrav i morgon, jag ska fota. det blir spännande då jag egentligen inte är så bra på att få nå snygga bilder på ponnysarna, dom är som så oglamorösa på något vis. Äh det blir säkert bra, ska bli riktigt kul att fota ilag med Jönehag, kanske kan sno åt sig lite tips! :P

Monica  har tittat över Peggipoo och var mycket nöjd med hur hon såg ut nu, speciellt om man jämför med hur hon såg ut för ett år sedan:D. Men det var ju även lite synd för då har vi ju fortfarande inte fått reda på vad det är som gör att hon travar dåligt. Ska köra fort ilag med Cattiz och Timmen i morgon så får vi se hur hon känns då. kan hända att det lilla Monica var på henne hjälpte ändå. Annars blire nå allmänbehandligstjosan. blire inte bättre av det får vi väl prova åka en sväng till kliniken, blir Dannero den här gången kan jag lova!!

Snärtis ska starta igen!! Poänglopp i Umeå, bara 7 hästar med så det torde ju inte bli så struligt, 1a spår igen så vi hoppas han kan ta ledningen. Två stycken har gått runt 34-35 men en står på 20 meters tillägg och den andra 40 så vi hoppas att dom håller sig där bak!

Aja nu måste jag nog fan gå och lägga mig eftersom jag ska upp i möra... Jobbigt värre, sova söndag!!!!

So Long Suckers!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0