Lista!

09-TEST.
GÖR DET, ANNARS KOMMER DIN SOMMAR ATT BLI ETT HELVETE

OM DIG

Namn -  Anna Brandell
Bor - Örnsköldsvik
Syskon - Bror Johan
Ålder - 18
Född - 19e December
Ögonfärg - Blå.
Längd - 1,72
Höger eller vänsterhänt - höger.
Stjärntecken - skytt
Hårfärg -  Brunt typ
Födelseort - Örnsköldsvik!

DAGENS..

Saknad - Acke
Kläder - mjukisbyxor, en vanlig tröja, röd
Smink - nope
Underkläder -3 par hållain byxor, nej bara skojja även om det kanske hade behövts:P
Mat - Max, sen hamburgare på solänget...
Göra sen: sova! egentligen nu men då såg jag ju den här skiten! :P
Godis - inget
Pinsammaste - jag har säkert gjort nå pinsamt, kommer bara inte ihåg det

SVARA ÄRLIGT

Tycker du om att plocka svamp - nej. har dock aldrig provat
Tycker du om godis - vem gör inte det?
Hur många gånger i veckan äter du godis - det beror på om jag har mens eller inte:P
Äter du oftast nyttig mat - nej det vore att ljuga om jag sa det.
Tycker du att du själv är söt/snygg - nja, från vissa vinklar kanske men då får jag stå som ett cp framför spegeln. Men tänker då inte operera mig heller. 
Du ger mycket komplimanger till andra - man försöker väl..
Är du nöjd med ditt förnamn - jao, det är väl inte direkt det viktigaste här i livet.
Du tycker att du själv är smart - jovars, jag glimtar till ibland.
Har du bra självförtroende - beror på i vilket läge... ibland, ibland inte.
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - för många!
Du tycker om att vara med killar - ja, inte fan är jag ju lesbisk iaf... men gärna sådana som har lite vett i huvet och inte tänker med saken som dinglar mellan benen.
Känner du dina grannar - jo, litegrann sådär.
Äger du några Björn Borg trosor - eh nä.
Hur många? - 0
Är du en Björn Borg-fjortis ?- eh nä.
Använder du BH: jo, fast se nhar jag kanske inte så mkt att stoppa i den... 
Gillar du skolan - ibland. men mycket sällan.
Har du någon gång skolkat - eh aaaa
Spelar du något instrument - Jovars ;)
Sporter/aktiviteter har du gått i - Fotboll, Tennis, men fysiska aktiviteter är inte riktigt min grej :P
Har du några tatueringar - nej :( vill ha dock bara jag bestämt mig för vad jag vill göra!
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - 0-2
Tycker du om djur - Jo, när jag inte vill göra korv av dom!

BRUKAR DU...

Sova - hittar ni mig ingenstarns ligger jag och sover!
Ta mediciner du inte borde ta - alvedonmissbrukar kan hända..
Röka - Ja
Snusa - nej. Stolt snusfri!
Skada dig -  Ja, lite svårt att undvika när man håller på med hästar..
Klä dig i svart - min garderob är ganska mörk ja!
Lita på folk - hmm svår fråga... ja jag är nog lite naiv ibland..
Skada dig med flit - nej
Drömma mardrömmar - Ja det är läskigt..
Gå i skolan - jo ibland..
Gå i kyrkan -  på tok för lite... längesedan nu..
Ljuga - Det händer väldigt sällan nuförtiden.
Vilja dö - nej.

NÄR...

Åt du senast - 4 timmar sen typ 
Läste du ut en bok senast - jag tror inte jag läst ut en bok på 2 år.. har inte tålamod, det går för sakta.
Köpte du något senast -  max idag?
Vad? - mat...
Svor du senast -hmm, säkert sist jag talade med någon.
Sjöng du senast - innan jag satt mig vid datorn och spelade in låten...
Klantade du dig senast - ?? brukar förtränga sådant ganska fort...

HAR DU...

För många vänner - lämpligt.
Förföljelsemani - I fyllan kanske..
Någon annan psykisk sjukdom? - Haha det har jag helt säkert!
Skadat någon? - njae... inte allvarligt..
Färgat håret - ja!
Några tatueringar - still NO
Egen dator - jo.
Gjort bort dig rejält? - ojaaa

ÄR DU...

Snäll - jag försöker iaf..
Snygg - beror nog helt på vad man jämför med...
Söt - se ovan
Kort -nej.
Klantig - jo relativt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0