Kakor och godis, Mums!

Jag spår att Solängets Ponnytravklubbs framgångar kommer att utebli i slutet av sommaren och hela 2010 på grund av att alla akiva kuskar har börjat rulla fram! Denna tragiska situation beror på alla kakor och godis som dessa kommer att äta!
Nej men skämt å sido så har jag fått hem kakburkarna jag ska sälja nu, risken är ganska överhängande att det blir ganska få sålda och desto fler uppätna av mig med familj.

Första dagen med hästarna har gått ganska bra. Dock regnade det som fan när vi kom hem från Dannero så jag tog in vraken eftersom det var så kallt att jag var rädd att dom skulle bli sjuka.

Praktik i morgon! Hade tänk mig att Snärtis ska få sig några lugna intervaller och sen blir det väl ett snabbjobb till helgen. Måste prata med Ulfen och se om vi har nå sparring, Han måste ju lära sig att springa ilag med häst också!
Coin skulle säkert bli glad över att få röra på fläsket lite, han är så gullig att köra, typ rädd för sig själv. Måste ju börja jobba på mina licenshästar ;)
Tänkte jag skulle tjata på Jonte så han följer med också!


Nej nu så ska jag nog försöka sova en liten stund. Känns väldigt knepigt att ha hela huset för mig själv kan jag lova. Frågade Cattiz om jag fick hyra Nellie men det gick tydligen inte ;P



So Long Suckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0