Det går bra nu!

Fan man är ju inte van vid att allt rullar på framåt utan bakslag. Jag är van att ta ett steg framåt och två bakåt.
Just nu känns livet ganska så underbart faktiskt.

Peggipoo verkar vara bra på G och med lite mer intervaller och några snabbjobb så är hon så gott som kvalklar!
Hon gick provlopp igår, blev 3a och skötte sig super!! såg pigg men harmonisk ut och travade som en klocka!! Det är rakt så jag blir lite stolt över na. Hon fick till och med lite beröm;) Huvudstång på nästa gång så fixar det sig nog! blistrade även över na bak idag så vi behåller fräschören!

Snärtis är väl den jag är mest stolt över just nu för tro det eller ej så ska han prova kvala i morgon!! Lilla pluttigubben som för ett år sedan inte ens gick 2 minuter! Ove A Lindquist ska köra och jag hoppas han kan hålla humöret i styr och låta bli att jaga första varvet för då blir plutten bara stressad och travar inte.
Jag tycker det är lite pinsamt att jag är jättenervös då det inte ens är min egen. Men han är min STJÄRNA!!!

Hamnfesten igår!! Jävligt kul måste jag säga! Tackar för det trevliga sällskapet!!

Jag ska äntligen åka och besöka min kära naprapat Peter i morgon! Tro mig det är ett väldigt efterlängtat besök då ryggen har varit allt utom bra på sista tiden. Har jag inte ont i cpnerven så är det nå annat som sitter fast eller klämmer och har sig. Ont som satan har jag haft iaf och det ska bli skönt att kanske slippa gå på en alvedondiet!

Jag hade nog ett ganska pressat schema igår då jag hann med att åka till farmor och farfar för att äta middag med släkten med! Snacka om att känna sig lite bakom flötet när man egentligen vet vad alla heter men man kan inte sätta rätt namn på rätt ansikte. Men jag har iaf till mitt försvar att jag inte träffat dom på flera härrans år! vi kom fram till att jag var 9 år eller nått sist vi träffades! Kul var det iaf, god mat och dricka är ju alltid ett plus också ;)

Ni får ursäkta mitt sporadiska bloggande då jag sällan ens öppnat locket till datorn numer. Det enda jag gör hemma är typ att äta och sova, resterande tid på dygnet spenderas ute på Solänget.

Nej nu blir det sängen så jag är pigg och utvilad i morgon så jag kan ta hand om Snärtis ordentligt!!


So Long Suckers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0