När datorn har blivit ens bästa vän!

Då är det illa!
I familjen Brandell's finrum står nu 3 datorer och en massa datorprylar, pappas två och min. Där sitter jag och min far då vi inte är ute på stallet eller gör något annat superviktigt och jobbar på olika layouter och hemsidor. Detta har nu pågått sedan i måndags för mig och ännu längre för min far... hua, vi behöver vård!

Östersund! jag hade skitkul! Nästa år igen!

Sen lånade jag ju ut Peggipoo till min fader när jag var borta under helgen, han och mor körde/red intervaller i backen. Jag hade sagt att dom inte fick köra under 30. När pappa ringde och sa att dom hade kört så lät det ungefär såhär:
Pappa: Nu har vi kört!
Jag: Jaha, gick det bra?
Pappa: Japp!
Jag: Hur fort körde ni då?
Pappa: Ehhh.............. liiite för fort.
Jag HUR FORT?!
Pappa: eh....... vi råkade köra 20 en intervall....
Jag: Hmm... okej, men bara en intervall va?
Pappa: hmm.... aaa

Men hon hade varit superpigg och pullat hela den intervallen så det var väl förhoppningsvis inte så farligt...
Provlopp på lördag och jag ska köra själv! Om hästen bryter åt höger vilken sida sätter man huvudstångenstången på då??

Egentligen har jag hur mycket so hellst att skriva om men bildredigering och stuff skriker på mig för att bli klart!


Soo Long Suckers!



Funkar den som en header till hemsidan?

©Anna Brandell

Kommentarer
Postat av: Maria

om den bryter åt höger borde du väl sätta den på höger? eftersom halsen böjs åt de hållet? den kan ju inte böjas om du har stången där?! :S

2009-07-22 @ 08:45:29
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se/
Postat av: josé

tror maria har rätt? Murphy sätter man dock på den motsatta sidan????! Gah, måste nog skaffa häst så jag inte tappar huvudet helt.

Ang headern, kändes den tom på vänster sida ;)

2009-07-23 @ 20:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0