Minnesvärd nyår!

Nytt år! Wiie. med en nyårsafton man sent kommer att glömma! Jag orkar inte dra hela historien men ni kan ju gå in Cattiz blogg och läsa mer om det! Men att springa runt i skogen 3 timmar i klackstövlar är ingen hit, jag fick mig en liten chock när jag kom hem och tog av mig socken. Min ena fot var alldeles blodig, lilltånageln stod rakt upp och har nu lossnat för den som ville veta. AJ! Nu så har väl dom värsta sviterna lagt sig, har dock fortfarande ont i höften :( Det är väl bara att lägga till listan typ :P

Jag har fått min nya dator! ÄNTLIGEN! den är najs som fan, dock inte den vi trodde att vi beställt. Samma insida med olik utsida, den här är inte riktigt lika fräsig utseendemässigt men sen när började jag bry mig om hur mina saker ser ut? Baha aldrig:P Jag är jättenöjd!

Jag åt kycklingsallad idag! Det var helt seriöst det godaste jag har ätit på länge, är så sjukt less på all Maxmat, Pizza och anant slisk att jag vill bara spy! Salladen bestod av detta:
Kyckling
Sallad
gul paprika
gurka
ris
groddar
och sist men inte minst en helt underbar olivolja som vi köpte på Konsum.

Nej jag ska försöka sova lite, det här går inte. Normala människor sitter inte vid datorn klockan sex på morgonen!

So Long Suckers!

Kommentarer
Postat av: mariaaa

haha du har väl aldrig varit normal heller?? ;) haha

2009-01-04 @ 18:52:26
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0