Let´s Dance

Nu sitter jag här och tittat på Let´s Dance med min alldeles egna Let´s Dance Jury!
Mor: Solängets egna styrdans drottning, detta även i nyktert tillstånd. Expertstatus
Far: Även han flerfaldig styrdansmästare, dock bara i onyktert tillstånd. Expertstatus
Jag: Allvetare i alla ämnen ni kan komma på!

Diskution angående Linda Haglund och Martin Ragnarsson:
Mor: Ja hon verkar ganska mörksinnad den dära.
Jag: mjo och han verkar ganska Gay.
Mor: Jo men det är dom väl allihopa, utom han den där Stora Svarta.
Den där stora svarta är alltså Daniel Da Silva.
Tycker ni att han är stor och svart?

Sedan så stod jag ute i köket och rökte i ca 5 minuter, det är en fröjd att höra min mor och far diskutera alla danspar.
Mor: Ja men du vet han den där mörka som dansade med den där ljusa i förra säsongen?
Far: Hmm, kanske. Men dansade inte han med en mörk tjej innan det?
Mor: Näe men jag är ganska säker på att hon var ljus hon med.

Mor och Far har alltså ingen aning om vad någon som medverkar i programmet heter! Så då är det väl enklast att klassa alla som mörka eller ljusa. för då blir det ingen förvirring!

Måste även tillägga att vi inte är någon rasistisk familj ifall det är någon som blir lite stött i kanten :P


Carl Jan!


Jag hoppas att ni ser att han ska föreställa en smurf!


So Long Suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0