Fan!

Jag måste erkänna att jag blev grymt besviken nu när Peggan inte klarade kvalet, men det går över. Bara att ta nya tag!

När Pelle värmde så tyckte både jag och mor att hon inte såg 100%ig ut men Pelle var nöjd så vi tänkte inte nå mer på det. Dock tyckte vi att han värmde väl så hårt. Hon blåste som ett tok när hon kom in i stallet och slutade precis blåsa när hon skulle ut till kvalet igen. Där såg hon också ut som en latko och från sidan såg det ut som att hon bara gav fan i det.

Efter vi hade tagit hand om henne efter loppet och varit och ätit lite mat så tänkte vi åka hem. Då står hon och skakar som ett tok inne i boxen! jag kollade så att hon gick ordentligt och bytte täcke på hon. Vi funderade fram och tillbaka på hur vi skulle göra och till slut bestämde vi oss för att åka hem med hon, vi hade tagit ut hon och kollat så det inte var nå jävla korsförlamning på G. väl hemma hade hon slutat skaka. Jag tror att hon måste ha varit sjuk.

Nu kommer Cattiz
So Long Suckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0