schvimming in a sea of näsduks!

Jullovet har precis tagit fart, vad gör fröken Brandell? jo sitter hemma och nyser som ett tok.
Jag vet inte om jag plötsligt har blivit allergisk mot någonting här hemma eller vad det är frågan om. Jag nyser, och nyser, och nyser. Sen så nyser jag lite till. Jag borde vara uppe i minst ett kilo snor vid det här laget. kom igen liksom, hur mycket snor kan det finnas?! Det borde ju ta slut någon gång tycker man.
Eftersom jag har bättre ljud i Mp3'n än datorn så sitter jag med pluggsen i öronen och jag nyser så illa att dom ploppar ut:P

Funderar på om jag ska färga håret i morgon, less på råttbruna färgen. Någon som har förslag på vilken färg? har en mörkbrun toning hemma i badrumsskåpet men jag blir ju så satans blek... Hmmm... får se hur det blir som!

Billiga jävla skitciggaretter! jag räddade nyss mitt hus för femtioelfte gången. Jävla Levelciggaretterna brinner som tok ifall det kommer lite glöd på dom. Hade rökt en cigg och sedan tagit en kisspaus, när jag kom tillbaka till köket står hela jävla askkoppen och ryker! Ahh! slängde skiten i diskhon och spola vatten på't, livsfarligt förfan!

Mor och Far har varit och köpt en ny soffan idag. Men jag hatar den! inte för att den är ful eller obäkväm, utan för att nu har jag för fan ingenstarns att sova?! Lika fort som en nya soffan kom in i huset åkte den gamla ut. Jag har alltså de senaste åren sovit till och från på soffan, det senaste året har jag sovit där konstant. På grund av att jag ta mig i fan inte kan sova mer än två nätter i rad i en sängjävel utan att ryggen går väck. Så det känns ju väldigt spännande att jag nu inte har någonstarns att sova. Jävla soffjävel!

Nu är jag förstörd, Winnerbäck-förstörd. Jag har aldrig förr lyssnat på någon av hans skivor, men snacka om musikorgasm. uscha, underbara musik. Riktigt musik.



Soo Long Suckers!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Mörkbrunt blir schnyggt ;) eller du kanske ska satsa på att bli platinablond :O:O hahah det skulle gillas x)

2009-12-22 @ 18:32:50
URL: http://victoriali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0