"Hoppa om du vågar riskera ditt liv"

"Jag har en egen vilja
Jag behöver aldrig fly"





Jag har nu spenderat kvällen med att lyssna på riktig gammmusik. Men Uscha vad bra den är, och sen blir det lite jobbigt tänkande för hjärnan. Det är väl kanske det som är skillnaden mellan lite äldre musik och dagens, förut skrev dom låtar som faktiskt menade något. Nu ska det bara gå så fort som möjligt med så mycket bas som möjligt. Mycket tråkigt tycker jag.
Musik är till för öron, hjärna OCH hjärta!

Gah är det pinsamt att man längtar till skolan i morgon? Sådär så det pirrar lite i magen. Sen så är ju inte längtan alltid positivt. Jag längtar självklart eftersom en viss person kommer vara där. Men sen längtar jag även till när jag får trycka tillbaka vissa personer till underjorden där dom kom ifrån. Jag längtar efter att min hjärna ska få jobba lite och lösa lite problem som kanske inte bara har med vardagen att göra. Ja helt enkelt längtar jag efter mycket, både på gott och ont! Sen kan ju mkt av längtan ha med mitt spirande humör att göra. För faktiskt så käns det som att inget kan stoppa mig nu. Jag klarar det jag bestämmer mig för och skulle jag inte göra det på första försöket så får jag prova igen.
Nu hoppas vi bara att den inställningen håller i sig, jag tror faktiskt det för den här sommaren och året har förändrat hela mitt sätt att vara.

Nej nu tror jag att jag ska gå och sova en stund så man kanske faktiskt kommer lite utvilad till skolan i morgon.

So Long Suckers!

Kommentarer
Postat av: maria

Är glad att höra att du mår bra! :)

Sen att du längtar till skolan kan jag ju bli lite orolig över SKRATT hehe. nej men det är bra att du känner dig motiverad! Keep up the good work!

Puss på dej snyggo!

2009-09-01 @ 09:26:03
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0