Vet inte vad jag ska göra?

Jag är verkligen inte den som visar mina känslor i onödan, speciellt inte när det gäller dom jag håller kär. Då är jag heldre tyst och låter det gå över, men till slut så får man bara nog och då är det inte så lätt att hålla allting inne längre.
Alla har rätt till känslor och alla borde ha rätt att uttrycka dom.
Och med alla menar jag verkligen ALLA!
Men jag hoppas att du förstod att jag blev verkligen sårad av det du skrev, sånt värmer!

Jag såg en väldigt störande sak igårkväll! Cattiz kära granne i huset mittemot går runt naken. Han hade drage igen persiennen men det var en glipa där nere och när jag stog ute och rökte så såg jag att det var något som rörde sig därinne självklart så tittade jag dit och vad ser jag om inte en jävla snoppjävel! Något chockad man blev då?!

I möra blir det intervaller med Ullapulla! Ska bli kul som fan!

So long suckers!

Kommentarer
Postat av: maria

man måste tänka på hur man uttrycker sig och hur man uppfattas av andra. och ja, alla har rätt till sina åsikter men som sagt, man tänker efter före...

2008-09-24 @ 15:05:51
Postat av: Anna!!

Har vi inte nyss tagit det här? jag vill ogärna älta det. Det du skrev på din blogg värmde som sagt inte heller, man vet ju vart man står.

Trodde vi hade pratat klart om det här?

2008-09-24 @ 23:25:10
Postat av: Alina

Godnatt sov gott! :)

2008-09-24 @ 23:28:55
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: cattiz

Ingen är speciellt duktig på att tänka efter före..

2008-09-26 @ 15:14:16
URL: http://cattizstattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0