Somliga går i trasiga skor!

Som ni kanske har märkt så har jag ganska mycket funderingar på saker och ting. Jag satt ute och körde min häst i skogen i veckan och hon är lite "tittig" och fjantar sig lite för allt möjligt.
Men saken är ju den att man säger ju att "jo men jag ska köra i skogen för min häst tycker att det är mycket roligare än att typ springa på banan"... Det går egentligen inte ihop eftersom hästar är flyktdjur som lever på att springa ifrån alla faror och detta gör dom oftast på öppna slätter.
Så jag tycker ju att hästen egentligen inte ska gilla att springa runt i skogen där det kan lura en tiger bakom varje träd. Då borde det ju vara bättre att springa på banan dr det är öppet och dom kan se alal faror och springa ifrån dom. Hmm det tål att funderas på....

Hästajäkeln jag har är ju lite efterbliven tror jag,,, Hon är alltså helt klar i benet men ändå så nära jag har kört typ 5 varv på rakbanan och är inne på 6e varvet så börjar fanskapet hoppa som att ena bakbenet är av på hon! Fan tänkte jag... nu ska jag fan slakta skiten! jag har fan inte enns ägt hon en vecka än! det kan fan inte vara sant! Jo jag vet många Fan där men jag var lite elak :P
Men skrittade en bit och sen så provade jag trava en bit, fortfarande kantig men inte döhalt. Äh de är bara attt slå ihäl helvettet!..... skrittade hem.

Det händer fan inte så mycket i mitt liv just nu, utom att hästjäveln är dålig. Så det är nog därför bloggen är lite tråkig, ska försöka skärpa mig!


Somliga går i trasiga skor!
http://www.youtube.com/watch?v=IWHxsqOl_v0


So long suckers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0