Frodo Bagger!

Vi vann!! Verkligen skitkul!

Jävla Cattiz måste lära sig att volta då vi blev jätteknas i volten så stackars Frodo nästan stod stilla i starten:P Han tog dock igång otroligt bra och var ikapp dom som stod 20 meter framför innan kurvan, gick om två stycken i kurvan och då var det bara ledaren (Gervalds Saga) kvar!
Gick om henne i nästa kurva och tittade mig bakåt och det kändes bra att se att tiläggshästarna inte verkade ta så mycket på mig!
Mina tankar var då: Slappna inte av! Slappna inte av! kör inte gunga! kör inte gunga!
Körde in i sista sväng med 1,5 galopper (den ena kan nästan inte räknas) tittar bakåt och ser hästarna en hyfsad bit bak, känner dock att Frodo börjar bli lite stum och inser att nu jävlar får jag jobba annars hinner dom ikapp mig!
Svänger in på upploppet och känner att det går saktigare och saktigare, gav han en "ordentlig jävel" för att han ska sträcka på sig den absolut sista biten. Han tar i igen men snubblar! Gaah Panik! som tur var så fick jag ner honom från galoppen relativt snabbt men var ju osäker på ifall dom tänkte diska honom eller inte! Han gick iaf undan med några längder till godo! Väntade väldigt nervöst på att dom skulle ropa ut dom diskade och dom ropade inte ut hans namn, men var ändå inte riktigt säker då dom dröjde med resultatet, vände iaf och drog en lättnadens suck när dom ropade ut hans namn!

Det går inte att avsluta "ponnykarriären" på bättre sätt än såhär tror jag! Och tack alla för allt beröm jag har fått!

So long!

Kommentarer
Postat av: cattiz

Du är bara bäst!

2008-10-28 @ 07:35:07
URL: http://cattizstattin.blogg.se/
Postat av: Jnn

Ja, jag håller med Cattiz, fy fan va bra du körde igår !

2008-10-28 @ 09:14:32
Postat av: Josefin

Grattulerar! Måste kännas bra! Du är duktig!

2008-10-28 @ 09:42:40
URL: http://joas.blogg.se/
Postat av: Eva

STORT GRATTIS ! Kramar Eva och Sofia

2008-10-29 @ 12:47:20
Postat av: Anna!!!

Tack så jättemycket allihopa!

2008-10-29 @ 20:32:23
URL: http://annabrandell.blogg.se/
Postat av: Kattis

Grattis! Du har gjort ett kanon jobb!!

2008-10-30 @ 16:47:57
URL: http://katarinabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0