Smärta!

Smärtan finns här hela tiden och överallt! nu är jag så jävla less på att gå runt att ha ont överallt!
Är det inte ryggen så är det någon av armarna, eller händerna, eller knäna osv! Fan!
Jag tror inte det har gått många dagar dom senaste månaderna som har varit smärtfria! Det suger musten ur en totalt, man orkar ingenting och allt känns bara jättejobbigt! Men det som ändå känns värst är att jag är snart 18 år, hur kommer det att bli när jag är 30? Jag kommer ju inte kunna röra på mig!
Sen harj ag funderat på en annan grej kring det där med smärta. Den stora frågan som rör sig innuti mitt huvud just nu är hur ont har jag egentligen?
När man sitter på soffan och det kommer en sådandär våg av smärta som gör att tårarna rinner men man inte grinar riktigt för att man skulle aldrig våga hurkla sig för rädsla att röra på sig och göra det värre....
På min kiropraktiker låter det som att jag borde ha jättesuperont men jag tycker att jag skulle kunna ha så mycket ondare...
Hmm ska kanske prova slå av mig benet så jag har något att jämmföra med!

Solänget för hela slanten i helgen! klubbmästerskap på lördag och Bengt´s Open på söndag! Tjihi ska bli riktigt kul faktiskt!

Ska åka upp till Johanna på lördag och dra av Ackegrisen skorna! Han hade tagit av sig en baksko själv så slipper ju en iaf! Jag torde få ganska ont i ryggen på söndag ifall han inte skärper sig:p

Ähh nu ska jag försöka få upp Cattiz ur soffan så jag kan få sova där någon gång! Ska upp kvart i sex i morgon!!

So Long suckes!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0