Positiv Kritik - Nej Tack!

Nej faktiskt, visst det är kul att folk tycker att man är duktig och så. Men vafan svarar man på: ANNA! jag ska anmäla dig till IDOL! Mitt svar blev: Du är tokig!
Folk har berömt mig hela helgen sedan jag sjöng på galan och jag tycker att det är jättejobbigt, enda svaren dom får är ett mesigt jävla " ursäkta att jag finns Tack"
Nej jag kanske ska lyda Cattiz pappas råd att ställa mig framför spegeln varje morgon och öva in mitt nya mantra: Jag duger, Jag är bra, Jag är bäst! Tjihi:P
Dock så är det faktiskt lite självförtroendeboost! snart kommer jag bli odräglig HAHA!

Jag har haft praktik idag! Kuligt värre utom att det verkade vara någon allmän jävla cphäst-dag  idag. Alla Ulfs hästar var helt bäng och jag är alldeles blank i händerna efter alla grimskaft jag bränt mig på! CP!
Snööörtis (Snärtis) Har fått skor idag! Men han måste ju vara det dummaste i hästväg när det gäller att sko bakfossingarna! Ulf står och sprikar i sömmen i vänster bakhov då man ser hur hästjäkeln lyfter det andra bakbenet och alltså lägger HELA sin tyngd i Ulf Arnes knä! OUSCH! jag är glad att jag slapp ;)

Sen så förstörde jag Cattiz framtida praktik ;) råkade berätta för Susanne att jag brukar hjälpa Ulf att dra ac skorna på hästarna innan han ska sko dom:P Mohahah! Cattiz vet ju vad hon ska göra hela dagen i morgon iaf ;)


Ska köra Peggan i möra! Ska bli kul.... dock måste jag göra upp nå schema av något slag där jag planerar in hur och när jag ska köra henne.... funkar inte riktigt att bara köra hipp happ intervaller, motion och snabbjobb bara som jag känner för det typ:P Ähh ska det bli någon start snart så får jag fan skärpa mig!


Ähh nu så ska jag försöka sova lite så jag kanske orkar med praktiken i morgon! Wiie!

So Long Suckers!



© Anna Brandell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0