Patetiskt!

Sitter just nu och glor på tv tills dess att ögonen går i kors på mig! Tittar på Insider som idag handlar om "nätpedofiler". Helt ärligt, får dom så lite irl att dom måste sitta och runka för 12åringar i webcamen?! Tragiskt!

Så nu har jag fått avreagera mig lite ;) det känns alltid skönt!

Jag körde snabbjobb med Peggan igår! 1,34 första varvet och 1,28 sista. Blev lite trött till slut men det är ju inte så himla konstigt!
Sitter och kör i Maria och Svens vagn som vägerr ett ton så att hon till skillnad från Svarten går kombinerad arbets/snabbjobb! Snacka om att slå två flugor i en smäll ;)
(hoppas ni förstår att jag skämtar.)


Jag har funderat på en sak. Jag är inte superbra på någonting, bara halvbra på många saker. Men vafan ger det då? Jag vill ju vara bäst på allt! Eller varför inte bara bäst på en grej? Jag skulle nog vara nöjd om jag bara var riktigt bra på något! Äh inte så lönt att fundera så mycket, jag hittar nog mitt kall så småningom!

I morgon så ska vi tydligen vara ute på solänget klockan 10:00 för att titta på vad dom gör på kliniken, för där har jag aldrig varit förut ;) Nej men det ska bli intressant!


"Mitt" Band är ju lite roligt, vi har ju hela 2 boys med. Dom hade sina "babes" med sig på repningen idag och vips så fick vi en helt ny trummis och basist! Jag ska hyra in brudarna på heltid så dom skärper till sig lite ;P
Sen att jag får lite skavsår i öronen ibland är väl sådant man får leva med, eller?

Ähh nu ska jag gå ner och lira lite på gitarrfan så jag blir bäst någongång;)

So Long Suckers!!

Kommentarer
Postat av: Mimmiiiiii

Du är redan bäst :D

2008-11-20 @ 07:47:12
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se/
Postat av: Josefin

jag såg insider med, det är så jävla sjukt! Men egentligen, hur många har inte du och jag m.fl när vi var i den åldern blocka? för det var precis vad dom var, nätpedofiler.

2008-11-20 @ 08:58:25
URL: http://joas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0