Missförstånd och allmänt KAOS!!

Dagen har varit jobbig! Kanske inte så mycket för mig men jag tycker det är väldigt jobbigt när folk runt om kring mig bråkar och mår dåligt. Kan inte allting få vara bra hela tiden? kanske i den där perfekta världen där allting är gjort av sockervadd!

I morgon ska jag iaf köra intervaller med Peggan och jag är faktiskt lite förväntansfull, ska se ifall jag kan tajma det så att jag kan köra ilag med Pelle när han kör svarten då hon bevisligen är mycket trevligare att köra med sällskap:D Annars är hon nog inte fyskam att köra själv heller!
Om jag ska vara helt ärlig (till och med mot mig själv!) så tycker jag inte att det är obehagligt att köra henne längre, nästan så jag var mer "fjantig" innan hon slog! Fast samtidigt så blir det inte så mycket värre än att ligga i diket brevid E4an med en häst som har slagit benet över skalmen, och det överlevde vi ju?! (vet inte om jag har tackat Cattiz ordentligt för hjälpen, Tack!)

Nästa anhalt på dagsschemat är att hämta mickar och dyl hos Salome! Känner mig laddad att spela då jag inte har spelat för folk på vääldigt länge, dock känns det lite oroväckande att min hand krampade lite när jag satt och spelade för en timme sedan. Hmm det är nog nerverna!

Sen så är det ju Galan!!! Ska bli kul! har dock inte hittat någon bra "outfit" än, tror inte jag äger någon heller så det slutar nog med att jag kommer i mjukisbyxor och t-shirt ;)

"Eftergalafest" hos mig! (eller Cattiz, inte riktigt bestämt än, skillnaden är ju ganska marginell) Ska bli kul och jag hoppas att vi alla kan lägga allt strul på hyllan för en kväll och bara ha roligt! Det är vi värda ALLIHOPA!

Sen så har tanken slagit mig att fan, det här kanske är sista året jag är med i ponnyklubben. Det hugger lite i hjärtat när man tänker på att ponnytiden är slut. (sentimentalALERT!)


So Long Suckers!





 VOLBEAT - MAYBELLENE I HOFTEHOLDER


http://www.youtube.com/watch?v=1CpnUk95i_I&feature=related



Saturday I love you like gold
Not like the Monday, you pass like a ghost
The fire killed you like a motherless child
I saw you last Sunday at Barbara Hotel...
oh oh oh oh oh- oh babe I'm so sorry, I know where to go...

Could scream like a pig, Could bark like a dog
Just to get attention as I'm chasing you down the hall
oh Maybelenne you've been so lonely
Got a fire burning as I'm smoking you out again...
Still all the leaves will keep on falling
until I see you dancing on the table 45 again

see you dancing for the young ones oh oh oh
Maybellene i Hofteholder
Could you be the only one
Well I beg you to come home
Dance forever my only one

Could scream like a pig, Could bark like a dog
Just to get attention as I'm chasing you down the hall
oh Maybellene you've been so lonely
Got a fire burning as I'm smoking you out again...

see you dancing for the young ones oh oh oh
Maybellene i Hofteholder
see you dancing for the young ones oh oh oh
Maybellene i Hofteholder
Could you be the only one
Well I beg you to come home
Dance forever my only one

I flicked the switch at Monday night
Oh Maybellene I'm so sorry that I didn't see it coming.
And now the sky, I filled with prayers.
oh baby I'm sorry I was blind

Kommentarer
Postat av: Bea

Tack för en haha knäpp kväll Anna! Jag hade riktigt kul där jag satt på golvet iaf:P tycker att vi alla borde träffas oftare:)

2008-11-16 @ 13:29:55
URL: http://beatriceanderss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0