Hmmm....

Just nu så sitter och funderar på om jag har hittat på nå jävulskap utan att veta om det, Ulf Arne ringde till mig kl 20:47 men jag hade telefonen i jackfickan och satt nere i källaren så jag hörde inte att det ringde, såg det runt 22:00 och provade ringa upp men då hade han telefonen avstängd. Han brukar ju inte dirket ringa mig på kvällarna, hoppas jag inte har gjort något dumt. Torde ju få höra det i morgon isf.... hmm....

Sen så har jag nyss läst Johannas senaste blogginlägg! Sånt värmer verkligen och jag inser att jag inte ger mina vänner den kredit dom faktiskt förtjänar! Tyvärr har jag väldigt svårt för sånt men det är vissa som betyder väldigt mycket för mig just nu och jag tror att ni vet vilka ni är!

Sen så känner jag mig nästan lite väl sentimental då jag inte var så långt ifrån gråten när jag läste Johannas blogg och såg det johanna hade skrivit om den lilla grisen, det är så skönt att någon annan än jag äntligen har insett att han är en stjärna! dock på ett mycket speciellt sätt men ändå en stjärna! Och har du hans tillit så har du en vän för livet!


Nej det här går inte, kan inte sitta och skriva ner känslor på detta viset. Nästan så folk kan tro att jag har en själ eller något:P

So Long Suckers!!



 Acke när jag nyss köpt honom som treåring.


Acke som femåring





Acke som åttaåring







Mycket har hänt på dessa fem år!
 Historien om Acrobat fortsätter hos Johanna Nilsson Nordin!

Kommentarer
Postat av: mimmmiiii

Sluta fjanta, klart du har en själ!

Visa dina känslor och du blir så mycket vackrare och större i mina ögon! Ingen kan låta bli att bli sentimental när man tänker på historien om Acrobat, det är en historie som man alltid kommer att ha med sig i huvudet och även i hjärtat! Saknar dej gumman!

2008-11-11 @ 08:13:31
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se/
Postat av: Bea

Håller med Maria! Du är en bra persom Anna, var inte rädd för att visa ddet bara!



Å lilla Acke, kommer aldrig glömma hans lilla gröna nos:P

2008-11-11 @ 09:40:17
Postat av: Johanna

Anna, du har visst en själ, och en mycket fin sådan. För mig betyder det så oerhört mycket att du bara tar dig tid att lyssna, att ha någon som inte bara kör över en med sina problem, även om man ska kunna dela dem med varandra, så är du nog den enda som lyssnar,tänker och säger något vettigt!

2008-11-11 @ 20:55:43
URL: http://johannann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0