Sommarlov!

Fast bara på låtsas, alltså ska egentligen ha skola en vecka till men jag tänkte ta sommarlov nu! :D
Busigt värre va?

Idag for jag och Maria till skolan för att lämna en jävla faktura och maria skulle lämna några lunchlappar eller nått sånt.
Jag hatar våran rektor! blir så äcklad att jag vill spy när jag ser hon... kameltå! Kameltå! Ousch blää fyy!
Det hela slutade med att jag fick en jävla massa hemläxa med mig hem *suck*

Jag Kattis och Maria har byggt hage idag! eller ja en halv. resten gör vi i morgon innan vi släpper ut ponnysarna i morgon!
Självklart ska jag ha kameran med mig och så hoppas vi på lite bus!
Hmm på tal om det måste jag ladda över kort från när brorsan tog studenten från kameran så jag har några bilder kvar till i morgon!

I möra blir det te att kliva upp halv 6! fyfan!

Startlistorna har komme till Bergsåker! Frodo fick ett jättetufft lopp. Men vi kör på defensiven det kan vara bra för han att få ett lätt lopp också!

Här kommer några bilder på brorsan från studenten!


trött bakis och glad!   brosan och jonatan!    Brorsan, Hägga, Dennis


© Anna Brandell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0