Praktik!

Jag hade praktik igår hos Ulf Arne Johansson!
Selade ut en jävla massa hästar och sprang in och ut med massa häster från hagarna... sen körde jag Snärtis! vilken pärla han är när han får gå ute på nätterna.. nu orkar jag till och med hålla honom :D
Men Macy var inte lika trevlig, hon var som vanligt den första intervallen sen blev hon bara piggare och piggare och tyngre och tyngre och sista intervallen var det bara att hålla i sig! efter det så fodrade jag och gjorde kväll hos ulf arne.

sen gjorde jag och Maria Larsson klart vårat stall och sen for jag hem, var så trött att jag bara vill kräkas...

Och startlistorna till Frodos lopp har kommit! vilket drömlopp! men! alla lopp ska köras!




image24

Bara 6 hästar så ifall jag bara håller han på benen ska han väl få pengar tyck man:P

Aja eftersom våran kära lärare var sjuk dag så blir det en slappardag utan dess like, just nu sitter jag ute på altanen och typ halvsover! och hade inte planerat att kliva upp på ett bra tag!

Men ha det så bra alla som ids läsa!
pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0