Midnattstravet 2008!

Midnattstravet 2008 här kommer vi! *hoppas det inte blir regn*
Jag och Morsan har vare på systemet idag och handlat för 700 spänn....vi köpte myycket cider.. jag kommer få ont i magen. men men det är väl sånt man får tåla gissar jag på.

Jag såg kineser köra shetlandsponnyer igår...haha det roligaste var när kevin skulle utalla deras namn! HAHAHAHAHA chingala hadjala hadjala!

häromdagen slog jag rekord på bloggen såg jag också! hela 10 st unika läsare! Fett coolt!

Fan jag har lite bloggtorka därför jag inte skriver så intressanta saker:P

Kommentarer
Postat av: Josefin

Haha, det är bara för att jag hittat din blogg ;)

Så det var ryggen som var fel på Acke? Därför han travade sådär konstigt? Kram!

2008-06-20 @ 11:40:10
URL: http://joas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0