jag är ju tamefan senil?!

Ja jag vet att jag är lite virrig i kupan men det var längesedan det var såhär illa (helgens övningar har tage hårt åt min lilla hjärna)
Vaknade idag med ett ryck och fick panik när jag tänkte efter att fan startlistorna till Lycksele kom ju ut förra helgen`?! borde det inte vara tävlingar den här helgen då?! och jag satt och funderade och funderade ungefär såhär: * Fan jävla skit! måste kliva upp och klä på mig så jag hinner med Marie! fast justefan! första start var väl halv 12 och kl är 12:00 nu! Gaaaah... varför ringde dom inte då?! Panik! men..... det kanske var nästa helg?! eller?!?!?!?!?!?!?!?!?!* ja ni förstår vilka problem jag hade speciellt eftersom jag var nyvaken och det tar minnst en halvtimme för min hjärna att börja fungera som normalt. men gick efter en cirkus kvart och kollade på ponnytrav ifokus och där stod det ju självklart att det var nästa helg!

Satt även en lång stund i morse och funderade på ifall det var lördag eller söndag idag. kom efter cirka en haltimme fram till att det var söndag efftersom det var trav på Måndag och dett är i morgon.... eller?!

åkte ut på stallet och skrittade Acke som kändes åter fin, men när man joggar är det som att han inte riktigt tror sig att länga på stegen. men det kommer väl när han fattar att det inte gör ont.
Hade faktiskt inte några speciella minnesförluster på stallet!!!

Sen kom Maria hem till mig för hon hade tråååååk! så då såg vi på en film och sen åkte vi ut till källan för att titta på ponnykrakarna!
Men när vi kommer fram säger Maria: Vad fan är det för idioter som kör fort kl22:30 en söndagskväll? och mycket riktigt var det en jävel som var och körde intervaller på rakbanan?! Nyfiken i strutar som vi är åkte vi över till stallbacken för att spionera när dom körde in men ingen av oss kände direkt igen människan eller hästen! vääääldigt mysko!

Åter till min sinnesförvirring satt jag och kollade på något skitprogram på teven när det slog mig hmmmm.... Har jag Bloggar något idag?... hmm funderar fram och tillbaka på ifall det jag nu vet att jag skrev igår kanske jag skrev i morse... eller?! ja ni förstår vilka issues jag har?!

Aja senil som jag är är det nog bäst att jag går och sover!
Kram och sov gott till alla som är lika mycket idioter som jag och är uppe vid den här tiden!


Tulla och Solvan i hagen
©Anna Brandell



Kommentarer
Postat av: Josefin

varför är det här med minnesförsluster bara så du ?! Haha (: Hur står de till? Kram!

2008-06-23 @ 19:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0