redigera tills jag döör!

Wiie det är så kul att redigera bilder!!! NOT! varför kan dom inte bli superbra direkt ur kameran?! aja jag har ju gjort lite rätt för mig idag iaf då jag har redigerat bilderna som blev bra från solänget och skickat dom till Ricky! Stackarn som håller på med min dator:P

jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska göra idag... städa rummet kanske?!... funderar på att göra en deal med morsan om att ifall jag flyttar upp på rummet igen så kan vi köpa en katt:P... det kommer hon aldrig gå med på men försöka kan man ju:P

aja nu ska jag fortsätta med mitt inehållsrika liv!! Bye Bye!


© Anna Brandell

Kommentarer
Postat av: Mathilda

När får jag bilderna på luddan då? :O

2008-07-12 @ 00:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0