Jag är så jävla duktig!

Japp det är jag! jag har städat mitt rum nu ikväll! slängt all skit och dammsugit och grejjat.... det tog typ en timme max! varför gå och gruva sig så jävla länge när det går så fort?!

Sen har jag ju som sagt lite planer på hur jag vill ha det på rummet men torde ju alrig få tummen ur röva och göra det:P
Vill möblera om mitt rum så jag får väggen brevid dörren fri och så vill jag måla en siluett av en stegrande häst där.... eftersom jag har vinröd vägg så tänkte jag antingen göra den svart eller mörkare röd än tapeten.... har precis tänkt ut hur det ska se ut men sen om det går att göra i praktiken är ju en helt annan sak!

Äntligen har jag kört både Acke och Frodo igen! i lördags! Acke kändes klart förbättrad! körde på slingan då det är så jävla löst på rakbanan och jag är rädd att ryggen åker på han igen! Han var lite fjaskig och såg spöken typ överallt men det är ju roligt att det händer nått när man är ute och kör! Pelle hade dock bara slage på skor fram så han var fortfarande lite öm i bakhovarna! Sen så var Ali ute ur hagen så turen blev lite extra spännande:P sen förstår jag inte vad han skulle ut ur hagen å göra då han ändå bara stod och glodde som ett mongo!

Frodo kändes Jäävligt bra under omständigheterna (han är så fet att magen tar i skalmarna på båda sidorna) Lat som vanligt men verkar inte ha tappat så himla mycket rent konditionsmässigt! körde på slingan med han också fast i mycket snabbare tämpo!

I morgon blir det körning igen fast då får mamma följa med och köra Frodo så tar vi Acke på släp..... får för mig att han mår bra av att inte släpa på vagnen så mycket... :S

Träffade även Mojje i helgen! Det är en människa jag har saknat! überkul var det!!

Cattiz var hemma igår!!!! Superkul! åkte och hämtade henne uppe vid park och så for vi till Maria och våldgästade henne och John Erik! hihi dom blev sååååå glada att se oss:P saknar dig redan!!!

nääe nu ska jag dra upp mina fötter ur mitt fotbad sen ska jag sova:P.....

Pöss Pöss hejdå!




None
© Anna Brandell



Fuck you!

Kommentarer
Postat av: Maria

Där är ju den snygga 1 åringen :D wiihooo

2008-07-21 @ 08:31:37
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se/
Postat av: cattiz

Han kommer bli en läcker travare dedär, väldigt lik Gidde ;P

2008-07-21 @ 22:17:42
URL: http://cattizstattin.blogg.se/
Postat av: Anna!!!

Haha jo synd bara att det inte är våran :P

2008-08-07 @ 23:57:28
URL: http://annabrandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0