Hoting!

sådär nu var Hoting bortgjort för iår! sköönt!
Och som tur är så är ju jag ingen svikare ;) så jag följde med Lindahls dit och värmde Comet som var ûberpigg! kul!  Sanna körde nytt personbästa med honom och Lilleman fick sista pengen!

Jag har tamefan sett det värsta någonsin i musikväg!! alsång på skansen får ju fan ta och skärpa sig.... fyra jävla pansionärer i clowndräkter som sjöng falsk mesrock?! kan det bli sämre?! min musikaliska del av mig fick en ordentlig törn!

Shit! Ricky tror att det är grafikkortet det är fel på i min dator!! Bajs! det är ju typ svindyrt! jag som är bakrutt!!!

hmmm Moppen är fortfarande sönder och har inte pallrat mig iväg och köpt nya strängar till gitarren... men i morgon ska jag in till stan och köpa födelsedagspresent till pappa! och nya strängjävlar!!!

Skit påer hejdå!


© Anna Brandell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0