bloggelibloggblogg

Tjolahejsan!
Idag har jag vare jätteduktig * klappar mig själv på huvet och säger duuuktig idiot!* Jag har vare på stan! det är ganska illa hur folkskygg jag har bleve tex, så kan jag inte gå förbi mcdonalds för det sitter för mycket folk som tittar på en när man går förbi... jag vet ju själv att man tittar! aja iaf så köpte jag nya strängar till gitarren, ett USBminne och en ny "plopp" till pircingen! en smilys för morsan tyckte jag såg så arg ut med den svarta piggen så då fick hon betala:P man får ju inte vara dum heller:P

Sen ringde jag till Ricky och frågade hur min dator mådde.... den mådde inte så bra tydligen.. nån fläkt eller nått sånt hade sprängts!! det luktar som att det kommer bli dyrt!

sen åkte vi på travet och Ulf Arnekörde galopp med alla sina hästar tror jag:P bra dag på jobbet.
Men det som var roligast var nog att Marine vann med spokesman(stavning?)  och får åka till amatör SM!

I morgon har jag inga direkta planer utom att jag ska köra Ackebus! åhh så roligt..

Pöss å kram hejdå!

Trollboll vid sedern på solänget!

© Anna Brandell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0