Yeahaa!

Jag har suttit på en häst idag:D för första gången på typ ett år! islandshäst men häst ändå! Var faktiskt riktigt roligt, kändes dock lite knäppt att dom hade svårare för att trava än typ passa.
Jag kommer att ha träningsvärk i morgon kan jag lova!

Skolan efter det, tittade/sov på Hajen! Ok jag sov mest:P Sen gjorde vi litegranna på projekt och företagandelektionen.
Efter det så blev det Max för mig och Cattiz! Mums!
Hem, hämta gitarren och sliperiet nästa! var bajsnervös!
Spelningen gick över förväntan och vi fick mycket beröm efteråt!
Dock så såg jag en människa som jag helst inte vill träffa. Det är inte hennes fel att han är ett svin men man kan väl få vara lite grinig ändå!
Louis "samtal" med na var så jävla klockrent!

Nej fyfan! Hovslageri på förmiddagen i morgon och sedan party hos Cattiz på kvällen, blir fett najs! Jag kommer både ha träningsvärk och vara bakis på lördag! Great!

Nu blir det South Park tills jag somnar!


So Long Suckers!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0