Vafan!

Jag tror att jag har gått runt och funderat på minst tre saker idag som jag tänkte att det här bara måste jag skriva på bloggen! Det är säkert mer än tre! 
Tror ni att jag kommer ihåg något av det nu? nää! Fan! jag blir ju mer och mer senil för varje dag som går. Ändå så löser jag faktiskt typ ett sudoku om dagen. Ska man inte bli typ smart av sådant?
Men det värsta av allt är att det är typ jättedjupa saker jag går runt och funderar på. Fan vad arg jag blir.
Ska nog kanske gå runt med post it lappar och skriva upp allting jag tänker på så att hela skiten slutar med att jag går runt i en kostym av post it lappar. Wiie jag behöver inte köpa nya kläder!


Anna goes 80år! Dom säger ju att tiden går fort när man blir gammal. Jag har bytt brodd på Peggan idag och vips så blev jag 80 år gammal, det är inte illa pinkat!
Tur att det var bara Maria och Morsan i stallet medans jag höll på för när jag till slut bara inte orkar mer men ändå har 2 brodd kvar att skruva dit har jag lagt till mig med en dålig ovana. Jag skriker, och det är inga mestjej-skrik kan jag lova. Mer typ som tyngdlyftarna på TV. jag ska nog börja growla i vårat band.

Nej fyfan, varför sitter jag uppe till klockan tre för att lyssna på skitmusik på youtube? jag har ingen aning.

So Long Suckers!


© Anna Brandell

Kommentarer
Postat av: cattizz

Det är inte bra å bli gammal

2008-12-24 @ 01:47:49
URL: http://cattizstattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0