Livat värre!

Party hos Cattiz igår! Vi hade väldigt trevligt tyckte jag! Dock så hade jag promenerat iväg för att träffa en vän då Jonte nog hade fått lite väl mycket dricka i sig. Maria och Bea kom och hämtade han men han mådde väldigt dåligt senare på natten så då blev det sjukan istället. Dock så gick allting bra!
Nästan alla får snefyllor någon gång. Man ser aldrig gränserna förren man har gått över dom!

Körde Peggis idag :D kändes mycket bra faktiskt! pigg, glad och travade bra trots dålig bana! Great!! :D Första tusen efter 1,40.  andra tusen efter 1,35 och sista tusen efter 1,28 och då var hon inte speciellt trött. Dålig bana och bajstung vagn!

Nästa stora anhalt idag var ridskolan! Luciashow! Wiie, NOT! det långtradigaste jag har varit med om på länge!
Sen så åkte jag, Cattiz och Julia upp till Jonte och hälsade på för att kolla hur han mådde och kanske ha lite lucköppning ;)

Det känns verkligen som att jag har typ 50 hjul i snurrning samtidigt men när jag sorterar ut allting jag ska göra och planerar lite så inser jag att det faktiskt inte är så mycket trots allt!

Jag hade nog kunnat begå mord i torsdags! helt seriöst. När Cattiz åkte hem till Louis efter att vi varit på sliperiet berättar han för henne att jag, Cattiz, Louis och Purko har stått på samma balkong som en av dom jävlarna som misshandlade hästarna ute på alne herrgård! Louis hade tänkt berättat det när han stod där ute men lät bli då han var orolig för att jag och Cattiz skulle göra något som innäbär långa fängelsestraff!
Jag lovar att jag inte hade tvekat i en enda sekund bara jag vetat om det! Är så arg på mig själv att jag inte kommer ihåg hur pojkjäveln såg ut. Fy fan vilka jävla idioter det finns!

So Long Suckers!




När man trycker ner andra för att känna sig större är den som är minst en själv.

Kommentarer
Postat av: cattiz

Tisdag, då jäklar motions simmar vi ;)

2008-12-15 @ 01:17:41
URL: http://cattizstattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0