Dom ska DÖ! eller ännu värre!

Jag har nyss sett på Insider och kvällsöppet med Ekdahl, vi börjar med Insider.

Dessa förbannade jävla idiotjävlar ska ju dö! eller åtmindstonde smaka på sin egen medicin! Jag är så arg så arg att det finns inte! Hästar måste ju vara bland det vackraste vi har på denna jord, vem kan vilja dom något så ont?
Jag säger som gubben som ägde hästen när dom frågade vad han skulle göra ifall han träffade personen som gjort det igen. Han svarade bara: Jag skulle märka den.
Precis! jag skulle märka den jäveln i pannan där alla ser det! han skulle få gå runt varenda dag och visa upp för alla att det var han som stack in den där pinnen i arslet på den där hästen! Och tro mig, jag skulle tvinga ut den jäveln på gatorna, jag skulle binda fast han på torget i stockholm och alla jävlar skulle få göra vad dom vill med han! Fy fan säger jag bara! sånt där folk ska inte få gå runt på dessa marker!

(rökpaus)

Kvällsöppet med Ekdahl:
Nu så har ju tydligen två vittnen tagit steget fram och vågar faktiskt visa sina ansikten för svenska folket! Dom har tydligen varit med och selat ut hästar som dom misstänker att dom använt grisfösare på. Dom har aldrig sett det göras och det mesta verkade vara hörsägen. värdelöst, sen så var det mest smutskastning. Dock får ju TV4 snart ge sig. jag skulle vilja se ett program som handlade om det goda inom travsporten, för trots allt så finns det jur ganska många bra sidor av det hela med!

Nogskrivet om tv!


Körde Peggan i Tisdags och hon var riktigt jävla bra! Det blev rakt varmt i magen när jag var ute och görde! och det var inte gaser:P

Dock så kommer det alltid nått litet bakslag så fort min häst känns bra, börjar dock vänja mig vid det nu.
När jag kom till stallet nu ikväll så var hon klabbtjock från kotan och ner i höger bakben. Början på en karledsinflamation och morsan hade naturligtvid varit där och klöst i rugerna så det ha bleve infekterat. Så nu blire grönsåpa för hela slanten! Ni får hjälpa mig att hålla tummarna för att det går över fort!
Ifall det inte strular allt för mycket med karlederna nu så ska hon gå provlopp den 27e! :D hoppas Ricky eller Frida kan köra för annars så får jag nog vackert ta och kravla mig upp i sulkyn själv och köra, Vill inte vill inte vill inte....


Nej åka ut till västanå och rida islandshäst i morgon igen! ska bli kul!
Så nu så ska jag sova när jag har fått utlopp för alla mina agressioner för ikväll iaf, tills någon stackare srar upp ämnet för då brinner jag väl av igen!

Johanna, jag hjälper dig så ska vi fan börja vaka eller något!

So Long Suckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0