Det är fan inte sant!

Nej och förhoppningsvis är det inte det heller!


Det är svinigt kallt ute och jag håller på att frysa ihäl! Varför ska det vara såhär kallt? är det någon över huvud taget som får ut någonting av det? Dags för lite mer "global warming" kanske.
-3 grader är alldeles lämpligt!

Jag kommer nog att bli seriemördare när jag blir stor! Dissikerade hästben idag på biologin :D Det är faktiskt jävligt intressant att se hur det faktiskt ser ut på insidan! visst, det luktar inte så gott men det är det värt!

Repning med bandet ikväll och fick reda på att jag och salome tydligen har spelning i morgon! Haha!
Sen så har jag ingen jävla aning om hur fan jag ska lösa morgondagen. Fodring på solänget som är stäng för misstanke om A2, sen så ska jag åka ut till västanå och rida islänning. Jag har bara en jacka och ingen möjlighet att åka hem och duscha emellan. Kan någon lösa det åt mig Tack?!

Äh bajstråkigt inlägg idag, det får ni leva med HA!

So Long Suckers!

Kommentarer
Postat av: cattiz

Ja ha en jacka som int ha me solänge å gö ;) men som har med min stalljacka å göö ;) hehe

2008-12-10 @ 19:55:42
URL: http://cattizstattin.blogg.se/
Postat av: Josefin

Mina wångenkläder hänger hemma om det kan vara till någon hjälp?

2008-12-10 @ 21:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0