Trav idag :D

Jomenvisst! Trav idag på solänget!

dagen börjar när jag vaknar kl 10! ett mirakel jag som inte brukar kravla mig upp ur sängen förren närmare 2 på dagen!
Låg och glodde på tv en stund tills jag somnade om och väknade igen kl 12! :P
Tog min kära mopack och drog ut på solänget. Framme vid betet såg jag att min kära ponny står som ett fån mitt i hagen utan att äta? är han sjuk? fick lite smått panik när jag tänkte att Fan! han kanske har fått en reaktion efter att jag körde han igår?! Satans jävla helvette tänkte jag när jag hoppade av mopeden och gick in i hagen, där står min jävla ponny och tittar på mig som ett fån och när jag går mot honom blev han nog rädd för att bli körd för då gick han ner till dom andra hästarna! Puh tänkte jag nu vet jag att han inte är sjuk iaf! Hade nog blivit mer orolig ifall han hade komme och mött mig:P

Gick runt på stallet en stund och surrade med diverse folk och knäppte lite kort på ulf arnes hästar mm..

Åkte hem och sov en liten stund sen så fixade jag iordning mig och for ut på solänget!
Hade kameran med mig och fick ganska mycket fina kort tror jag! (Har inte laddat över dom på datorn än)
Ulf arne hade inte någon bra dag tyvärr! blev bland dom sista med allihopa tror jag!

Sen så tänkte jag stanna och tanka på statiol på vägen hem men den där jävla automaten vägra ta mitt jävla kort så det sket sig!
åkte hem och här är huset fullt med fyllesvin! Jippie!!!! men dom är förhoppningsvis på utgående snart!

Aja nu har pappa komme hem så jag vågar gå ut och röka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0