Tidvattnet har kommit!

Haha nej jag har faktiskt ingen aning varför jag skrev den där rubriken! det var det första som kom upp i mitt huvud! :D

Jag har hjälp till att ha Jippolopp på solänget idag! Stackars ponnysar! 3 Heat i vagnar som det var punka på med två människor i vagnen! Men det var ju hyfsat kul iaf!

Efter det var det tänkt att jag skulle gå bort till stallet och köra Ullapulla men min rygg hade inte tänkt sig det, notera att det tog typ en halvtimma för mig att kravla mig upp ur Cattiz soffa i morse för jag hade så jävla ont! Så det blev till att åka hem, äta en macka och lägga sig på rygg med benen på en stol i en timme drygt innan skiten hade lugnat ner sig så jag kunde ta mig upp och knarka 2gram alvedon! då släppte skiten lite! sen sov jag till travet var slut och då åkte jag ut till solänget igen och körde motion med Ulla och intervaller med Frodo!
Kan ju bara säga att Frodo känns som aldrig förr! säger bara det OUSCHA!!!! synd bara att gervalds saga står ca 100 meter framför mig på solänget! Fan!
Fröken Ullapulla var mkt fin hon också, körde iofs bara lugnt med henne men idag så krävde jag faktiskt lite av henne! För det är ju trots allt jag som ska bestämma! lite iaf ;)

I morgon blir det kurs på solänget! Käns inte sådär jättekul med tanke på att jag inte får "ledarlön" utan bara lön för att vara hjälpledare, det känns ganska ovärt faktiskt! visst det är pengar men egentligen så känns det lite sådär att låsa upp 7 söndagar för att få 525 spänn? nääe då kan det lika gärna vara! Men ska prata med Kattis och se vad hon säger!


Tankarna snurrar fortfarande!
Att det ska vara så svårt att göra ett till synes enkelt val!

Kommentarer
Postat av: Jnn

meen Anna, grattis till att du kommit på att det är ovärt. I fjol fick vi 50 spänn mindre i timmen för att stå ute frysa och lära småskitar sela än "Huvudledaren" som stod inne i värmen och målade häststenciler ...

2008-08-31 @ 08:51:31
Postat av: Kattis

Ska prata med marie om lönen eftersom det inte är jag som har hand om det..

2008-08-31 @ 15:51:20
URL: http://katarinabystrom.blogg.se/
Postat av: Anna!

Kattis: Okok! :D

2008-09-02 @ 13:49:14
URL: http://annabrandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0