Ponny på stan!

Var på stan idag och lappade bilar! Wiie Fan så roligt! när jag egentligen hade kunnat  vare nere hos Cattiz och varit lite social! Fan! men men vad ska man göra?

vi kom hem från stan kl 1 typ och då går jag ner i källaren och lägger mig och sover till kl 5 :P vem fan utom jag kan lägga sig och sova 4 timmar mitt i dagen? det är inte riktigt sunt... hade iofs bara sove typ 2 timmar inatt efter jag såg den där skitäckliga filmen alldeles själv nere i källaren:P

Sen åkte jag ut på solänget och Longerade min kära lilla ponny som ser oförskämt fin ut... men som sagt, det går säkert över:P fast ska ringa till kliniken på solänget och fixa en tid så vi ser ifall vi behöver spruta upp han eller nått för han är inte riktigt harmonisk i bakkärran....

Sen så åkte jag upp till Maria för att Hälsa på hon och Jonte som tamigifan är dom mest osociala jävlarna i stan! Fan det enda dom har gjort idag var typ att köra hubbe! Wiie! så köpte chips och dipp å for dit och våldgästade dom:P

Hemma nu och tänkte försöka sova lite så man är hyfsat pigg i morgon för då jävlar blire V75 för hela slanten!!

Men jag säger bara det! HOLY SHIT AND BANANAS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0