Mongopandan och nya byxor!

Idag har varit en ganska innehållsrik dag känns det som även om det inte har hänt så mycket roligt.

Morsan kom in på mitt rum kl 11.10 och var helt galen för nu hade hon ju faktiskt skrike och försökt väckt migi tamefan en halvtimme! och ifall jag inte kliver upp på en gång så får jag fan gå på stan själv! blev lite halvrädd för morsan för tro det eller ej men hon kan se ganska galen ut ibland! så det var bara te å kliva upp och klä på sig!
Vi drog till den stoooora staden!
Där skulle vi köpa ett par byxor av den lite snyggare modellen och ett par snygga skor och ett par nya joggingskor! när vi åkte från stan hade vi med oss två par jeans och ett par crocs! så blire när man går med mig på stan, man köper aldrig det man ska ha egentligen!

Åkte ut till mormor och fikade!

Stallet!
Körde Acke och Morsan körde Frodo två varv på slingan, Acke sprang ifrån Frodo:P frågan är ju ifall det var Acke som sprang fort eller Frodo som sprang sakta.

Sen så blev det Bio med Maria och Jonte! Vi såg på kung fuu Pandan! eller alias MongoPandan! Har inte haft så roligt på länge!!!!

Sedan dess har jag hållt på och packat inför ålandskryssningen! Ska bli riktigt kul faktiskt! så nu så sitter jag och försöker hålla mig vaken hela natten så jag kan sova hela vägen ner till stockholm!
I Stockholm får vi träffa Björn och Lars! det ska bli kul som fan! har inte träffat dom sedan förra sommaren typ! eller var det jul.... hmmm skit samma så var det längesedan!

vi som åker är Jag, Mor, Far, Bror, farbror, Lars, Farmor, Farfar! Farmor fyller jämmt så det är därför vi ska åka! Hoppas det blir kul iaf!

Sen så har jag en jävla förmåga att tänka på tok för mycket när jag är vaken på nätterna på det här viset.... Funderat på vad jag ska göra.... visst han känns fin i ordning nu men hur länge kommer det hålla i sig? är det kanske dags att gå vidare till storhäst nu? Tanken slog mig att min kära vän JNN kanske vill ha en liten gris på gården.... men problemet sitter ju i att jag vill att han ska få komma någonstarns där nån har tid att göra något med han! ska han bara gå in och ut från hagen så kan han lika gärna få gå bort... men ska prata med johanna och hennes mor och höra ifall dom kanske är intresserad!
Sen så kom jag att tänkte på hur mycket jag saknar sara Karlsson! känns förjävligt att man inte har en aning om hur hon har det och vad som händer... Men ifall hon läser detta så vet hon ju att jag saknar hon iaf!

Nej men nu surrar jag för mycket! åter på tisdag! Ciao Ciao!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jisses, Anna du har nog den lätt roligast bloggen, tänkte du på acke skulle bo här och sen slog det dig att du saknar Sara, hm vars är kopplingen ? xD

2008-08-10 @ 17:24:32
Postat av: Maria

din blogg är bra, men liiiite vimsig kanske ;)

get your mind straight ;)

2008-08-11 @ 10:21:36
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se/
Postat av: josse

Jag saknar också sara, kan vi inte dra ihop ett gäng på 5 pers och åka bil ner till järvsö?

2008-08-11 @ 19:01:23
URL: http://joas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0