Inneboende hos Cattiz

Nu sitter jag här hos Cattiz och tankarna snurrar!
Det är inte så lätt när man själv inte vet vad man vill. och enda svaret man har på alla frågor är vet inte.
Men det känns som att man inte vet bara för att skydda sig själv från allting! Fan!

Jag har inte bloggat på ett tag för jag har helt enkelt inte haft lust! har inte haft så mkt att skriva om!
Det jag har hunnit med sedan sist är typ att börja skolan och kört Powergirl och Frodo! Annars har det inte hänt så mycket roligt. Har tillbringat större tiden i Cattiz lägenhet, räknas nog som en inneboende här nu! Men roligt har vi!
Jag är iaf otroligt såld i Powergirl! har nog aldrig träffat en märr som är så tillmötesgående som hon. Fast ändå är hon inte mesig och typ ursäktar sig själv för att hon finns! bara väldigt harmonisk och trivs med sig själv. Så risken att jag inte köper henne är inte så stor, men tanken på att hon skulle "ta över" har slagit mig, vafan gör jag då? för har hon väl tagit befälet så brukar det bara gå nerför. förhoppningsvis fixar jag att vara så pass stark att hon inte gör det.

Sen så har jag kommit på tanken att fan det här har varit min bäst ponnytravsäsong hittills så man kanske ska sluta med ponnysar helt nu när det går som bäst? eller? ähh vafan jag vet inte! det löser sig nog!

Aja som sagt så är det mycket som rör sig i mitt huvud just nu och det torde ta ett tag innan jag rett ut allt, men jag måste ta tag i allt inom en snar framtid annars kommer det börja gå utför med en rasande fart!

So long suckers!!

JAG VILL INTE VETA!

Lr?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0