Groda!

Jag satt nyss ute och rökte när jag såg en groda sitta mitt på vägen och då tänkte jag att gud vad hemskt ifall det skulle finnas superstora grodor, alltså typ lika stora som elefanter!!! lagomt gulliga dom skulle vara när dom hoppar runt och skjuter sin äckliga tunga på folk och äter upp dom! och slemmiga är dom ju också! tänk er hur stora
 Slajmäckel-äggklumparna skulle vara? typ ojj nu ska en big mamma groda lägga ägg, storsjöodjuret du får nog flytta på dig! Ja tänk er tanken! det kanske händer en dag? det kanske finns monstergrodor redan!!
MOHAHAHAHAHAHAHA!









Jag är lite trött ;o)


Kommentarer
Postat av: Johanna

anna du är störd!

2008-08-21 @ 22:04:56
Postat av: bea

haha sjuka du

2008-08-25 @ 13:40:32
URL: http://beatriceanderss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0