Frodo till Umåker och Acke till landet!

Vaknade kl 11.30 i morse och tänkte vända mig om för att kliva upp när jag nästan skriker högt för mig själv för att det gör så jävla ont vid/under skulderbladet så jag undrar ifall det är någon jävel som har stött en knivjävel i ryggen på mig när jag sov.... men det borde jag väl ha märkt tänkte jag....Kravlar mig sakta men säkert ur sängen och efter en stund så fick jag även på mig lite kläder och tog mig upp på benen! drack en Red Bull och tänkte åka ut på stallet, enda problemet var att mopedjäveln inte hade tänkt fungera och till slut var jag så jävla arg så det onda i min rygg gick fan över!
Fick åka med farsan ut på solänget!

Tittade på när Maria körde sin lilla sursugga och gav henne presenten från Åland!

Åkte med Maria och Bea över till andra sidan och hämtade Frodo som gick i snigelfart hela vägen till stallbacken!
Där träffade vi Ricky som har min kära dator! Den är nu totalkvaddad och bortom all räddning! Fan! men han skulle försöka rädda alla bilder från :D disken och skicka dom till mig eller nått i den stilen...
Sen så diskuterade vi bilder och hur mycket man kan ta för en bild 30*40 cm med ram, 150 kr?

Åkte ut och körde Frodo och han kändes göööfin! gick 2,26 1640m och blåste knappt efteråt så det bli umeå den 24e HAHA!

Åkte även upp och hälsade på Johanna och hennes Mamma och pratade om Acke och ifall dom ville ta emot ett Mongo på gården och det ville dom, på prov först iaf! Känns skönt ifall det skulle fungera!

Nej nu så ska jag gå ut och se ifall jag får mopedhelvettet att starta innan jag somnar!
Natti Natti suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0