Forsed here i come!

I möra bär det av mot Forsed på mopacken! Ska bli kul att hälsa på Cattiz då jag skamligt nog inte har pallrat mitt arsle hem till henne någon gång!
Sen så ser vi väl ifall moppen går hela vägen till Cattiz eller om avgasröret eller nått annat kul lossnar på vägen... Men vad gör man inte för att slippa åka buss?
Sen så kom jag hem från stallet för en timme sedan och insåg att jag inte hade några rena kläder att ta med mig! Ahh! Slängde in typ alla kläder (äger inte så mycket kläder) i tvättmaskin inklusive det jag hade på mig:P så nu väntar jag på att det ska bli klart så jag kan hänga upp det och hoppas att det torkar till i morgon!
Maria tycker att jag är Galen!:P

Körde båda hästarna idag också! Åkte ut på solänget 15:30 och kom hem 21:00! Det är så grymt tidsödande att springa med dom fram och tillbaka till betet! och ännu värre blir det ju när man inte kan ta dom sammtidigt utan måste springa två vändor!
Körde Frodo i en timme! runt hela gamla träningsvägen och han varken rörde på näsborrarna eller var speciellt svettig! så lite intervaller och snabbjobb på det här så blire start snart!
Körde Acke och han kändes hyfsat fin! Lat men travade bra! körde tre varv på slingan med han och masserade och strechade efteråt så han torde vara lite mör imorgon:P

Aja nu ska jag gå och plocka ur tvättmaskinen med mina kläder i! Sen så bär det av till Cattiz i morgon kl 11:00 Och vi ser väl ifall jag hittar eller inte för jag ska köra någon ny jävla väg som jag inte ens åkt bil på någon gång:P... men men... ringer väl till cattiz när jag kört vilse! :P

Sweet Dreams!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0