Blödig till tusen!

Tjolahopp!
Idag klev jag upp kl halv 6 i morse för att fodra och släppa ut hästarna! Allt gick som smort och jag hade mockat och gjort klart till klockan var 7! Då kom Maria och Jonte till solänget för Maria skulle köra Lillan! så satt och surrade med dom en stund tills dom åkte hem, då hade klockan blive typ halv 9 eller nått sånt, så tänkte att nu har Powergirl(har fortfarande inte komme på nå bra smeknamn) vare ute en stund så jag styrde in vagnen och tog in damen som verkade väldigt glad över att få komma ut och röra på sig för framåtandan var det inget direkt fel på!
Skrittade bort till banisarna och började trava (läs pass). Ulf Arne körde förbi oss på vägen ut mot rakbanan och frågade ifall jag var ute och körde Santana?! HAHAHAHAHA han tror att jag skulle sätta mig bakom det aset? Powergirl la iaf upp rumpa på ryggen och tänkte hänga på Ulf men det hade inte jag tänkt och blev ganska faschinerad över att hon bara saktade av när jag tog i hon, inge bråk alls! även fast hon sprang och passade som ett mongo och det kändes som hon skulle flyga till månen med svansen rakt ut så gjorde hon inget, fullt kontrolerbar! hon blev inte enns tung! Coolt!
Sen så var det ju det här med travhästar som passar! har aldrig kört en sån förut och det var grymmt obehagligt från början men till slut så vande jag mig och ifall hon bara fick sköta sig själv så travade hon till slut!
Och jag tror aldrig jag har sett en häst som blir så glad av att bli pysslad med, hon typ somnar när man borstar henne!

Det var egentligen tänk att jag skulle åka upp till Johanna och göra något åt den lilla grisen ikväll! Baha fick jag! Moppejäveln sönder och morsan hade ont i huvet! Farsan är det inte enns lönt att fråga för han jobba! SKit! Aja det får bli i morgon istället. får lite dåligt sammvete över att jag lovat att hjälpa dom igång och så blir det aldrig! Men hoppas farsan hinner fixa moppen till i morgon!

I morgon så hoppas jag att jag får igång moppejäveln så jag kan åka ut på dagen och köra Frodo innan det börjar regna och hinna upp till Johanna och göra nått åt grisen innan det börjar regna också! Fan då måste jag kliva upp tidigt! Aja smällar man får ta!

Till helgen blire umeå! Längtar för Frodo känns jääävligt fin, lite svårbedömt vars han står rent orkmässigt men det torde jag ju märka! om inte annat så springer han inte mer än vad han behöver!


Blödig som satan har jag blive! satt och såg en film ikväll och grinade som en liten barnunge för mig själv! PATETISKT!

Aja nu ska jag duscha sen sova typ! fast det brukar aldrig bli så men ska försöka!!!
Natti Natti!!!

Kommentarer
Postat av: Joose

Hej annapanna! Du och jag ska ta super saaben kanske imorrn! och åka till Tjohanna! Bara så du vet! Tänkte höra om Mariiiiiiia också ville hänka..

Puss i rumpan!

2008-08-20 @ 17:41:05
Postat av: Anna!!!

Självklart är jag på! men har kurs och vet inte hur länge den räcker och sen måste jag ta hand om tanten, sen så :D

2008-08-20 @ 20:30:41
URL: http://annabrandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0